Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυτοκινητόδρομοι: Έρχεται αναλογική χρέωση σε όλα τα διόδια


 Ο υφυπουργός Υποδομών αποκάλυψε ότι  το επόμενο διάστημα δημοπρατείται η επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς Ίλιον και ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής.

Για τη μείωση των διοδίων στην Αττική Οδό καθώς και την αναλογική χρέωση διοδίων που σχεδιάζεται, μίλησε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό Open, ενώ ανέλυσε το πρόγραμμα έργων που βρίσκεται σε εξέλιξη σε όλη τη χώρα.

«Η κυβέρνηση αποφάσισε ότι η Αττικής Οδός είναι ένας σημαντικός αυτοκινητόδρομος και θα πρέπει να μειωθεί το διόδιο. Η απόφαση αυτή εντάσσεται στην προσπάθεια που γίνεται για την αντιμετώπιση του κόστους διαβίωσης καθώς η κυβέρνηση αντιμετωπίζει με υπευθυνότητα και συνέπεια τα ζητήματα που απασχολούν τον πολίτη» τόνισε ο κ. Καραγιάννης.

Όπως εξήγησε ο Υφυπουργός Υποδομών «μόλις τελειώσει η τρέχουσα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, τον Οκτώβριο του 2024, τα διόδια θα μειωθούν στα 2,50 ευρώ ανά διέλευση»Σχετικά με τα διόδια στους υπόλοιπους αυτοκινητοδρόμους, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι «όπου μας δίνεται η δυνατότητα κάνουμε μείωση, όπου μπορούμε τα συγκρατούμε, είμαστε σε διαρκή επαφή – διαπραγμάτευση με τους παραχωρησιούχους».

Προανήγγειλε, μάλιστα, ότι «το επόμενο διάστημα θα υπάρξουν ανακοινώσεις σχετικά με το σχέδιο για αναλογική χρέωση στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας».Αναφορικά με τις αποζημιώσεις στους πολίτες που είχαν εγκλωβιστεί στην Αττική Οδό εξαιτίας του χιονιού, ο κ. Καραγιάννης έκανε γνωστό ότι «περίπου 3.500 πολίτες έχουν λάβει την αποζημίωση των 2.000 ευρώ και εκκρεμούν λόγω δικαιολογητικών περίπου 500 αιτήσεις, ενώ στη Δικαιοσύνη έχουν προσφύγει 60 πολίτες».

Ο συνολικός σχεδιασμός για την Αττική

Στη συνέχεια, ο Υφυπουργός Υποδομών μίλησε για τα έργα της Αττικής που έχουν στόχο να προσφέρουν λύσεις στο κυκλοφοριακό πρόβλημα που ταλαιπωρεί το Λεκανοπέδιο.

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «έχουν ήδη αναπτυχθεί τα εργοτάξια στους 15 σταθμούς της νέας Γραμμής 4 του Μετρό» και υπογράμμισε τη σημαντική συμβολή που θα έχει στις μετακινήσεις.

«Με τη Γραμμή 4 του Μετρό θα εξυπηρετούμε τον βαρύ αστικό ιστό και θα πυκνώσουμε τους σταθμούς μετρό στην Αθήνα, κάτι που έχει ανάγκη η πόλη» σημείωσε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Επέμεινε στην αξία των Μέσων Σταθερής Τροχιάς, φέρνοντας ως παράδειγμα το Μετρό στον Πειραιά που «άλλαξε το κυκλοφοριακό», όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Καραγιάννης, υπογραμμίζοντας ότι «από 1 έως 20 Νοεμβρίου πάνω από 450.000 πολίτες έχουν χρησιμοποιήσει τους νέους σταθμούς».

Όπως επισήμανε ο Υφυπουργός Υποδομών, «το επόμενο διάστημα θα δημοπρατήσουμε την επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς Ίλιον με τρεις σταθμούς, ένα σημαντικό έργο περίπου 500 εκατ. ευρώ που έχει ορίζοντα ολοκλήρωσης τα 5 χρόνια».

Επιπλέον, «θα προκηρυχθεί τις επόμενες ημέρες ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος Δυτικής Αττικής» σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών.

Ο κ. Καραγιάννης σχολίασε ότι «η υπερδεκαετής κρίση μας άφησε αρκετά πίσω στα έργα υποδομών. Αυτό άλλαξε καθώς τα τελευταία 3,5 χρόνια έχουμε σχεδιάσει και υλοποιούμε ένα πρόγραμμα έργων που η χώρα είχε να δει από τη δεκαετία του ‘90».

«Προσπαθούμε να επιλύσουμε τα προβλήματα που δημιούργησε η απουσία έργων υποδομών, χρειάζεται χρόνος, αλλά θα τα καταφέρουμε» υπογράμμισε.

Ερωτηθείς για το κυκλοφοριακό στον Κηφισό, ο Υφυπουργός Υποδομών τόνισε ότι «εξετάζουμε με την Περιφέρεια Αττικής, στην οποία ανήκει η διοικητική αρμοδιότητα του δρόμου, λύσεις και κυρίως σημειακές παρεμβάσεις που θα απαλύνουν το πρόβλημα».

«Αυτό που χρειάζεται για να λυθεί το κυκλοφοριακό είναι επέκταση του δικτύου Μετρό και του Προαστιακού, νέα λεωφορεία, σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι» πρόσθεσε ο κ. Καραγιάννης.

Σε αυτή την κατεύθυνση «έχουμε ήδη δημοπρατήσει τη μεγαλύτερη αστική σήραγγα, την επέκταση της Λ. Κύμης και σύνδεσή της με την ΠΑΘΕ, ενώ προχωράμε το προσεχές διάστημα στη δημοπράτηση της Δυτικής Περιφερειακής Αιγάλεω, ενώ σύντομα θα ανακοινώσουμε και το σχέδιο για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού», επισήμανε ο κ. Καραγιάννης.

«Το ζητούμενο με την Πατρών-Πύργου δεν ήταν πότε θα γίνει αλλά αν θα γίνει»

Ακολούθως, ο Υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους που προχωρούν στην υπόλοιπη χώρα. Στον απόηχο της επίσκεψης με τον Πρωθυπουργό σε εργοτάξιο της Πατρών – Πύργου, ο κ. Καραγιάννης σχολίασε ότι «το ζητούμενο με τον νέο αυτοκινητόδρομο δεν ήταν πότε θα γίνει αλλά αν θα γίνει και σήμερα έχουμε εργοτάξια και βρισκόμαστε τρεις μήνες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα».

«Πιστεύω, μάλιστα, ότι θα φτάσουμε να είμαστε και έξι μήνες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα που προβλέπεται στη σύμβαση και συνεπώς να παραδώσουμε σε λειτουργία το έργο αρκετά νωρίτερα» εκτίμησε ο κ. Καραγιάννης.

Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών «παράλληλα “τρέχει” η υλοποίηση του ΒΟΑΚ στην Κρήτη και του Ε65 στην Κεντρική Ελλάδα».

Σε ό,τι αφορά τη Θεσσαλονίκη, ο κ. Καραγιάννης έκανε ιδιαίτερη μνεία στο Flyover «που θα διπλασιάσει τον όγκο των οχημάτων που θα εξυπηρετούνται και μαζί με το Μετρό που θα παραδοθεί στο τέλος του 2023 η πόλη θα έχει την εικόνα που της αξίζει».

Κλείνοντας ο κ. Καραγιάννης επισήμανε ότι «όχι μόνο προχωράμε με συνέπεια στην υλοποίηση του προγράμματός μας αλλά είμαστε και από τις κυβερνήσεις που παραδίδουν τα έργα νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα».

.newsauto.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δημοσκόπηση: Στο 6,3% η διαφορά ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ στην πρόθεση ψήφου – Πως κατανέμονται οι έδρες.

  Σημαντικά στοιχεία για το αποτέλεσμα των εκλογών, τα ποσοστά των κομμάτων, τις έδρες που λαμβάνουν, αλλά και τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες, δίνει η μεγάλη δημοσκόπηση της Metron Analysis και του MEGA. Η έρευνα που έγινε από τις 25 Απριλίου έως και σήμερα, παρουσιάστηκε από τον Στράτο Φαναρά στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων «Mega Γεγονότα» με τη Ράνια Τζίμα και τον Γιάννη Πρετεντέρη. Δεκαεπτά ημέρες πριν από τις εκλογές και οι απαντήσεις που δίνουν οι 1.305 πολίτες ηλικίας 17 ετών και άνω, εμφανίζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον. Στην πρόθεση ψήφου η Νέα Δημοκρατία λαμβάνει ποσοστό 29.3%, κερδίζοντας 1,5 μονάδα (27,8%) από τον Απρίλιο όπου το πολιτικό σκηνικό βάραινε ακόμη η τραγωδία στα Τέμπη. Το ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ είναι καθηλωμένο στο 23%, μόλις 0,8 μονάδες από την προηγούμενη μέτρηση της ίδιας εταιρείας, με τη διαφορά πλέον να φτάνει τις 6,3 μονάδες συντασσόμενη με αντίστοιχες δημοσκοπήσεις των τελευταίων ημερών. Χαμηλά είναι τα ποσοστά και για το ΠΑΣΟΚ, στο 8,9%, από

Ο ΧΙΟΝΙΔΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ.

ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ Ο ΣΑΒΒΑΣ ΧΙΟΝΙΔΗΣ ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟΝ ΚΟΡΙΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ.  

Κεραμέως: Αύξηση μισθών και προσλήψεων στο δημόσιο

  Τα καθήκοντά της ως υπουργός Εσωτερικών ανέλαβε η Νίκη Κεραμέως από την Καλλιόπη Σπανού. Η εκδήλωση έγινε παρουσία του Αναπληρωτή υπουργού Θοδωρή Λιβάνιου, του Υφυπουργού αρμόδιου για θέματα Μακεδονίας – Θράκης, Στάθη Κωνσταντινίδη, και της Υφυπουργού Βιβής Χαραλαμπογιάννη. Παραδίδοντας το χαρτοφυλάκιο η κα Σπανού δήλωσε: «Εύχομαι ό,τι καλύτερο στην νέα ηγεσία» και έδωσε στη συνέχεια τον λόγο στην Νίκη Κεραμέως. Η νέα υπουργός Εσωτερικών Νίκη Κεραμέως είπε ότι αισθάνεται τιμή αλλά και μεγάλη ευθύνη για τη νέα της θέση. «Έχουν γίνει πολύ σημαντικά βήματα στον Δημόσιο τομέα, είπε και «η ολοκλήρωση των έργων αυτών θα είναι προτεραιότητα». Όπως είπε «σχεδιάζουμε πολλά για την επόμενη 4ετία» και αναφέρθηκε στην αύξηση μισθών και προσλήψεων, μεταξύ άλλων. «Στόχος ένα πιο σύγχρονο και αποτελεσματικό κράτος στην υπηρεσία του πολίτη» υπογράμμισε. Συγκεκριμένα σημείωσε: «Είναι όμως πολλά και εκείνα που σχεδιάζουμε για την επόμενη τετραετία. Σύγχρονα προγράμματα επιμόρφωσης, αξιολόγηση παντού,