Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ποιοι θα πληρώσουν διπλά τέλη κυκλοφορίας


Σε μεγάλη κοροϊδία για τους καταναλωτές εξελίσσεται το θέμα των εκτελωνισμών καινούριων αυτοκίνητων Euro6 πρώτης γενιάς αλλά και των εισαγόμενων μεταχειρισμένων με χαμηλότερους συντελεστές καθώς ούτε την προηγούμενη εβδομάδα κατατέθηκε στη Βουλή η περιβόητη τροπολογία που απελευθερώσει χιλιάδες αγοραστές.
Σύμφωνα με πληροφορίες του NewsAuto.gr η σχετική τροπολογία αναμένεται να κατατεθεί αυτή την εβδομάδα στην Βουλή σε νομοσχέδιο με αποτέλεσμα να καθυστερήσει περαιτέρω η εφαρμογή της ενώ θα φέρνει μαζί της και διπλά Τέλη Κυκλοφορίας!
Ειδικότερα αν συμπεριληφθεί σε οποιοδήποτε νομοσχέδιο θα χρειαστούν δύο με τρεις ημέρες ώστε να το επεξεργαστούν οι Επιτροπές και στη συνέχεια να προωθηθεί για ψήφιση από την Ολομέλεια.
Με λίγα λόγια η τροπολογία αν ψηφιστεί εντός εβδομάδας τότε στην καλύτερη περίπτωση οι εκτελωνισμοί θα ξεκινήσουν στις 8 Δεκεμβρίου με αποτέλεσμα τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδοθούν μετά τις 10 Δεκεμβρίου.
Αν βέβαια πάνε όλα καλά και η τροπολογία κατατεθεί και ψηφιστεί εντός της εβδομάδας.
Αν πάλι καθυστερήσει για κάποιο λόγο τότε οι καταναλωτές που τελούν υπό… πολιορκία θα παραλάβουν τα καινούρια τους αυτοκίνητα λίγο πριν τα Χριστούγεννα. Αν πάλι πέσει μεγάλος φόρτος εργασίας στα Τελωνεία τότε είναι πιθανό να τα παραλάβουν έως την παρμονή της Πρωτοχρονιάς!
Πάντως το οικονομικό επιτελείο από την 1η Σεπτεμβρίου όποτε και απαγορεύτηκαν οι εκτελωνισμοί των καινούριων αυτοκινήτων που πληρούν την οδηγία Euro6 πρώτης γενιάς αλλά και τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα εκτελωνίζονται καταβάλλοντας διπλάσιο Τέλος Ταξινόμησης κυριολεκτικά κοροϊδεύουν χιλιάδες καταναλωτές οι οποίοι περιμένουν με αγωνία να παραλάβουν το νέο τους αυτοκίνητο.
Επίσης εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως τα στελέχη του οικονομικού επιτελείου δείχνουν να μην ενδιαφέρονται για τα κρατικά έσοδα καθώς όλα τα εισαγόμενα αυτοκίνητα καινούρια ή μη για να εκτελωνιστούν θα πρέπει να καταβάλουν φόρους και ΦΠΑ.
Από την άλλη μεριά το μικρό χρονικό διάστημα που θα ορίζει η τροπολογία αφενός μπορει να προκαλέσει προβλήματα στις διαδικασίες ενώ παράλληλα οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα αναγκαστούν να πληρώσουν δύο φορές Τέλη Κυκλοφορίας για τα οχήματά τους που θα αφορούν τα έτη 2018 και 2019 ασχέτως αν τη χρονιά που διανύουμε τα οχήματά τους μπορεί να κινηθούν έστω και λίγες ημέρες!
Τι θα αναφέρει η τροπολογία
Το ευνοϊκό καθεστώς εκτελωνισμού, όπως είχε αποκαλύψει το NewsAuto.gr, θα αφορά οχήματα που έχουν εισαχθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου 2018 και μόνο όσοι επαγγελματίες έχουν φορολογικές αποθήκες θα μπορούν να τα εκτελωνίσουν έως τα τέλη Απριλίου 2019.
Επίσης οι ιδιώτες καταναλωτές που επιθυμούν να εισάγουν κάποιο μεταχειρισμένο από άλλο κράτος-μέλος θα πρέπει να έχουν υπόψη τους ότι θα πρέπει να το κάνουν άμεσα καθώς τα χρονικά περιθώρια θα είναι πολύ περιορισμένα από την στιγμή που η σχετική τροπολογία θα ψηφιστεί και στη συνέχεια θα πρέπει να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως για να ισχύσει.
Επίσης η μικρή χρονική διάρκεια της παράτασης των εκτελωνισμών με χαμηλούς συντελεστές στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα έχει δημιουργήσει ένα ασφυκτικό κλίμα στις εμπορίες που εισάγουν μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων καθώς το κόστος εκτελωνισμού διπλασιάζεται για σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα καθώς μεταχειρισμένα οχήματα που πληρούν τις μεταγενέστερες από την πρώτη φάση οδηγία Euro6 δεν υπάρχουν αλλά θα υπάρξουν μετά από 2 χρόνια!
Μέχρι τότε λοιπόν οι περισσότεροι από αυτούς θα στραφούν στις εισαγωγές παλαιότερων αυτοκινήτων ακόμη και με ηλικίες άνω των 20 ετών τα οποία έχουν ελάχιστο Τέλος Ταξινόμησης αλλά παράλληλα έχουν διανύσει πολλές εκατοντάδες χιλιάδες ή εκατομμύρια χιλιόμετρα και αγοράζονται έναντι λίγων εκατοντάδων ευρώ…
Αλλά όπως αποδεικνύεται τα λαμόγια και οι επιτήδειοι δρουν ανενόχλητοι στην Ελλάδα καθώς δεν υπάρχει σχετική νομοθεσία σύμφωνα με την οποία να επιβάλλονται υψηλά πρόστιμα για γύρισμα χιλιομέτρων και άλλες κομπίνες και βέβαια ακόμη δεν έχει τεθεί σε ισχύ η νομοθεσία περί εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων μόνο με το ιστορικό ελέγχου ΚΤΕΟ των οχημάτων καθ’ όλη τη διάρκεια κυκλοφορίας του σε άλλα κράτη-,έλη.
Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες του NewsAuto.gr ακόμη και αυτό να ισχύει τα πλαστά έγγραφα θα κατακλύσουν τα τελωνεία καθώς ποιος θα κάτσει να ελέγξει και ποιος θα επικοινωνήσει με τα ΚΤΕΟ άλλων κρατών-μελών και ποιος κάθεται μετά να συμπληρώνει ένα κάρο έγγραφα για να τιμωρηθεί ο παραβάτης.

Πηγή: madata.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πόλεμος φιλόζωων-κυβέρνησης για τα ζώα -Τα πρόστιμα, οι απαγορεύσεις, οι φόροι

Την αντίδραση των φιλοζωικών σωματείων έχει ξεσηκώσει το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης για τα ζώα συντροφιάς αλλά και για τα αδέσποτα. Οι φιλοζωικές οργανώσεις κάνουν λόγο για διατάξεις που μας γυρίζουν χρόνια πίσω  ενώ υποστηρίζουν ότι στόχος δεν είναι να μπει μια τάξη στο θέμα των αδέσποτων αλλά η εξόντωση τους. Η Πανελλήνια Φιλοζωϊκή Ομοσπονδία, μελετώντας τις διατάξεις του σχεδίου νόμου υποστηρίζει  ότι σκοπός του είναι η απαγόρευση της δράσης των σωματείων, γεγονός που θα έχει αντίκτυπο στα ζώα, αφού η κρατική μηχανή δεν είναι ικανή να τα φροντίσει. Αναφέρει ακόμη ότι το νομοσχέδιο ποινικοποιεί τη φιλοζωική δράση, απαγορεύει σε πολίτες και φιλοζωικούς φορείς τη διάσωση, την περίθαλψη και την προώθηση για υιοθεσία των αδέσποτων ζώων ενώ αντίθετα ευνοεί και προωθεί το μαζικό εμπόριο. Η ΠΦΠΟ επισημαίνει επίσης ότι το ν/σ καθιστά σχεδόν αδύνατη την υιοθεσία των ζώων και δημιουργεί κατηγορίες ζώων υποψήφιες για ευθανασία χωρίς να συντρέχουν π...

Champions League: Άρσεναλ, Σίτι, Ρεάλ, Μπαρτσελόνα, Παρί και Μπάγερν στους «8»

  Δύο ισπανικές, δύο αγγλικές, μια γαλλική και μια γερμανική ομάδα έχουν κλείσει ήδη θέση στα προημιτελικά του Champions League. Την προηγούμενη εβδομάδα προκρίθηκαν η Ρεάλ Μαδρίτης, η πρωταθλήτρια Ευρώπης Μάντσεστερ Σίτι, η Μπάγερν Μονάχου και η Παρί Σεν Ζερμέν.  Ακολούθησαν η Άρσεναλ και η Μπαρτσελόνα ενώ την Τετάρτη κλείνει η οχτάδα. Η Ντόρτμουντ υποδέχεται στη Γερμανία την Αϊντχόφεν μετά το 1-1 στο πρώτο παιχνίδι στην Ολλανδία.  Στη Μαδρίτη η Ατλέτικο φιλοξενεί την Ίντερ από την οποία έχασε 1-0 στο Μιλάνο. Η περσινή φιναλίστ Ίντερ εάν τα καταφέρει θα είναι η μοναδική ιταλική που θα μπει στην κληρωτίδα ενώ εάν περάσει η Ατλέτικο θα είναι η 3η από την Ισπανία.  Από την άλλη η Ντόρτμουντ θέλει να γίνει η 2η γερμανική και η Αϊντχόφεν η μοναδική από την Ολλανδία.  Αναλυτικά τα παιχνίδια της φάσης των 16  Μπάγερν Μονάχου (Γερμανία)-Λάτσιο (Ιταλία) 3-0 (38΄, 66΄ Κέιν, 45΄+2΄ Μίλερ) Α΄ αγ. 0-1: Προκρίθηκε η Μπάγερν Μονάχου με συνολικό σκορ 3-1 Ρεάλ Σοσιεδάδ (Ισ...

Οι 6 Ελληνοαμερικάνοι που εκλέχθηκαν στο Κογκρέσο – Ποιοι είναι, οι σχέσεις με την Ελλάδα.

 Ικανοποίηση επικρατεί στην ελληνική ομογένεια στις ΗΠΑ από τα αποτελέσματα των εκλογών, καθώς αυξάνεται η παρουσία των ελληνοαμερικανών στο Κογκρέσο, κατά δύο εκπροσώπους. Όπως αναφέρει η εφημερίδα της ομογένειας «Εθνικός Κήρυκας», οι ομογενείς θα μπορούν πλέον να συνεργαστούν οι ελληνοαμερικανικές οργανώσεις για την προώθηση των ελληνικών θεμάτων στο Κογκρέσσο.  Αναλυτικότερα, στην 1η Περιφέρεια του Νιου Χάμσαϊρ, ο Κρις Πάππας (Chris Pappas) ανανέωσε για άλλα δυο χρόνια την θητεία του, κερδίζοντας την μάχη απέναντι στον Ρεπουμπλικανό αντίπαλό του, Ράσελ Πρέσκοτ, 54,4% (200,588 ψήφους) έναντι 45,6% (168.471 ψήφους). Στην 11η Περιφέρεια της Νέας Υόρκης, η ομογενής Ρεπουμπλικανή Βουλευτής, Νικόλ Μαλλιωτάκη (Νicole Μalliotakis), επανεξελέγη με το επιβλητικό 64,7% (160.908 ψήφους), απέναντι στην αντίπαλό της, Άντρια Μορς (Andrea Morse) από το Δημοκρατικό Κόμμα (35,3% - 87.640 ψήφους).  Στην Φλόριντα, ο Γκας Μπιλιράκης (Gus Bilirakis) επιβεβαίωσε την υπεροχή του στην 12η Περι...