Τα ξένα αυτοκίνητα θα πληρώνουν διόδια για να κυκλοφορήσουν στους δρόμους της χώρας, ανάλογα με τις εκπομπές καυσαερίων.
Η κάτω βουλή του γερμανικού κοινοβουλίου ενέκρινε τα σχέδια για
εισαγωγή ενός τέλους κυκλοφορίας για αυτοκίνητα με «έδρα» εκτός χώρας.
Δεν είναι η πρώτη φορά που διαβάζουμε κάτι τέτοιο, μιας και πριν περίπου δύο χρόνια η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι σταματήσει την διαδικασία. Τώρα όμως οι Γερμανοί επανέρχονται με διατάξεις για εκείνους που χρησιμοποιούν λιγότερο ρυπογόνα οχήματα, με τις τελικές λεπτομέρειες του «σχεδίου» όμως να μην έχουν οριστεί ακόμα. Αυτό σημαίνει ότι όποιος μολύνει λιγότερο θα πληρώνει και λιγότερα, με το μέγιστο ποσό να φτάνει τα €130.
Το συγκεκριμένο σχέδιο διοδίων θα πρέπει να περάσει μέσα από την γερμανική νομοθετική διαδικασία πριν τεθεί σε ισχύ, και λαμβάνοντας υπόψη τις εγχώριες αντιδράσεις, δεν είναι γνωστό πότε θα ισχύσει.
Τέλος, τα αυτοκόλλητα των διοδίων για τα ξένα αυτοκίνητα, μεταφράζονται σε πληρωμή για χρήση των τοπικών δρόμων και όχι μόνο των Autobahn.
drive
Δεν είναι η πρώτη φορά που διαβάζουμε κάτι τέτοιο, μιας και πριν περίπου δύο χρόνια η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι σταματήσει την διαδικασία. Τώρα όμως οι Γερμανοί επανέρχονται με διατάξεις για εκείνους που χρησιμοποιούν λιγότερο ρυπογόνα οχήματα, με τις τελικές λεπτομέρειες του «σχεδίου» όμως να μην έχουν οριστεί ακόμα. Αυτό σημαίνει ότι όποιος μολύνει λιγότερο θα πληρώνει και λιγότερα, με το μέγιστο ποσό να φτάνει τα €130.
Το συγκεκριμένο σχέδιο διοδίων θα πρέπει να περάσει μέσα από την γερμανική νομοθετική διαδικασία πριν τεθεί σε ισχύ, και λαμβάνοντας υπόψη τις εγχώριες αντιδράσεις, δεν είναι γνωστό πότε θα ισχύσει.
Τέλος, τα αυτοκόλλητα των διοδίων για τα ξένα αυτοκίνητα, μεταφράζονται σε πληρωμή για χρήση των τοπικών δρόμων και όχι μόνο των Autobahn.
drive
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου