H Volkswagen σκοτώνει τους μικρούς Diesel κινητήρες και τους αντικαθιστά με υβριδικούς σε συνδυασμό με τους βενζίνης.


ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥΣΤΑΚΑΡΙΑ, ΦΩΤΟ: AP, VW




Η έκρηξη του κόστους και οι αυστηρές νόρμες για τις εκπομπές καυσαερίων αναμένεται να κάνουν αυτό που το σκάνδαλο “Dieselgate” δεν κατάφερε: να «σκοτώσουν» τους μικρούς κινητήρες πετρελαίου της Volkswagen.
Ο επικεφαλής ανάπτυξης της Volkswagen, Frank Welsch, δήλωσε ότι η επόμενη γενιά του 1.6 turbo-diesel τετρακύλινδρου κινητήρα που θα κυκλοφορήσει σε λίγους μήνες και θα χρησιμοποιείται στο νέο Polo θα είναι ο τελευταίος μικρός πετρελαιοκινητήρας που αναπτύσσει η VW.
Όλα τα νέα diesel που θα κυκλοφορούν στην Ευρώπη μετά το 2020 θα πρέπει να διαθέτουν τεχνολογία συγκράτησης μικροσωματιδίων και ρύπων η οποία θα κοστίζει στους κατασκευαστές πάνω από 840 ευρώ ανά αυτοκίνητο ακόμα και για τα μικρά αυτοκίνητα πόλης.
To Volkswagen Group θα συνεχίσει να αναπτύσσει τους μεγαλύτερους, πιο ευέλικτους EA288 δίλιτρους TDI τους οποίους χρησιμοποιεί παντού, από τα hatchbacks μέχρι τα συμπαγή SUVs της Audi, της VW, της Seat και της Skoda.
H μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο θα στραφεί αναγκαστικά στους υβριδικούς κινητήρες για τα μικρότερα μοντέλα της με τα ηλεκτρικά μοτέρ να ενισχύουν τους τριών και τεσσάρων κυλίνδρων κινητήρες βενζίνης που διαθέτει.
Ενώ ο νέος 1.5 λίτρων βενζίνης απόδοσης 150 ίππων εκπέμπει 112 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, οι κανονισμοί της Ευρωπαικής Ένωσης για το 2020 απαιτούν ευρωπαϊκό μέσο όρο του στόλου 95 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.


 http://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/telos_stous_mikrous_diesel_bazei_to_vw_group-7656417/

Σχόλια