Το σύστημα Opel OnStar και στην Ελλάδα Καινοτόμο σύστημα προσωπικής συνδεσιμότητας και υποστήριξης του οδηγού
Ένα χρόνο αφότου λανσαρίστηκε στην Ευρώπη, το σύστημα Opel OnStar
επεκτείνεται τώρα σε 18 επιπλέον αγορές, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
Πρόκειται για ένα καινοτόμο σύστημα προσωπικής συνδεσιμότητας και
υποστήριξης του οδηγού που προσφέρει η Opel στα μοντέλα της (ένα στα δυο
Opel διαθέτει On Star, ανάλογα την έκδοση) με δυνατότητα επικοινωνίας
σε 19 γλώσσες (περιλαμβάνεται και η Ελληνική).
Από τον Αύγουστο του 2015, το OnStar έχει καταγράψει πάνω από 5,5 εκατομμύρια επαφές με πελάτες που επικοινωνούν τηλεφωνικά, μέσω εφαρμογής smartphone, το OnStar website ή το μπλε μπουτόν εξυπηρέτησης OnStar. Μέχρι τον Οκτώβριο του 2016, έλαβε περίπου 880.000 κλήσεις από πελάτες και έστειλε 830.000 email διάγνωσης οχημάτων. Στο internet, οι πελάτες συνδέθηκαν στη διαδικτυακή πύλη του OnStar πάνω από 1.000,000 φορές και εκκίνησαν την εφαρμογή πάνω από 3,1 εκατομμύρια φορές.
Τα Opel OnStar συνδέει τους πελάτες με έναν καταρτισμένο σύμβουλο και όχι μηχάνημα. Για παράδειγμα η Eulalia Serrano, ενεπλάκη σε σύγκρουση με άλλο όχημα. Οι αισθητήρες του Zafira της ειδοποίησαν αυτόματα έναν ειδικά εκπαιδευμένο σύμβουλο της OnStar ο οποίος κινητοποίησε τις υπηρεσίες επείγουσας ανάγκης και της κράτησε συντροφιά μέσω του hands-free συστήματος μέσα στο αυτοκίνητο.
Το OnStar όχι μόνον ανταποκρίνεται αυτόματα σε συγκρούσεις και βοηθά στον εντοπισμό κλεμμένων οχημάτων, αλλά κλειδώνει επίσης ή ξεκλειδώνει πόρτες από απόσταση (remotely), κατεβάζει διαδρομές ταξιδιού απευθείας στο εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης και στέλνει email σχετικά με την κατάσταση του οχήματος. Ανάλογα με την αγορά, ένα επιπλέον 4G/LTE Wi-Fi hotspot1 διατίθεται προαιρετικά.
Η πιο δημοφιλής υπηρεσία (με περίπου 3,1 εκατομμύρια εκκινήσεις) είναι η εφαρμογή για smartphone myOpel, την οποία οι χρήστες μπορούν να κατεβάσουν από το Google Play Store ή το Apple App Store αντίστοιχα. Τα πιο δημοφιλή χαρακτηριστικά της εφαρμογής μέχρι τώρα είναι το απομακρυσμένο κλείδωμα/ξεκλείδωμα των θυρών, ο online εντοπισμός οχήματος και η ενεργοποίηση της κόρνας και του σινιάλου. Οι πελάτες μπορούν επίσης να αναζητήσουν σημαντικά δεδομένα όπως ζωή λαδιού ή πιέσεις ελαστικών, να αποστείλουν προορισμούς στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου (εάν υπάρχει) και να διαχειριστούν το πρόσθετο Wi-Fi* hotspot, που επιτρέπει τη σύνδεση μέχρι επτά συσκευών στο όχημα.
Μέσω OnStar και της εφαρμογής myOpel, οι οδηγοί μπορούν να προγραμματίζουν άνετα το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου από το smartphone τους. Απλά εισάγουν τον προορισμό στο τηλέφωνό τους, τον επιλέγουν από το βιβλίο διευθύνσεων και τον στέλνουν στο όχημά τους πιέζοντας ένα μπουτόν. Ανεξάρτητα, οι οδηγοί τώρα μπορούν να προσθέτουν χρήσιμα σχόλια στη λειτουργία Εντοπισμού Οχήματος, ακόμα και μία φωτογραφία που θα τους βοηθήσει στην ανεύρεση του αυτοκινήτου. Για την αποφυγή προστίμων λόγω παράνομης στάθμευσης, οι χρήστες myOpel μπορούν να ρυθμίζουν μία υπενθύμιση μέσω χρονομέτρου όταν εκπνέει ο χρόνος στάθμευσης.
Το OnStar βοηθά επιπλέον τους ιδιοκτήτες οχημάτων και την αστυνομία σε περίπτωση κλοπής ενός αυτοκινήτου εξοπλισμένου με το σύστημα. Η υπηρεσία υποστήριξης κλεμμένου οχήματος (Stolen Vehicle Assistance) επιτρέπει στο σύστημα να συνεργαστεί με την αστυνομία για την ανάκτηση του αυτοκινήτου γρήγορα και με ασφάλεια και την επιστροφή στον νόμιμο ιδιοκτήτη του. Με το Ignition Block, το OnStar μπορεί να στείλει ένα σήμα στο όχημα που εμποδίζει την εκκίνηση όταν έχει δηλωθεί ως κλεμμένο.
Το OnStar λανσαρίστηκε πρόσφατα στην Ελλάδα και περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων Astra και στις εκδόσεις Color Active και Innovation του Mokka X, ενώ από τον καινούργιο χρόνο θα επεκταθεί σταδιακά σε όλα τα μοντέλα της φίρμας. Η χρήση της υπηρεσίας είναι δωρεάν για τα πέντε πρώτα χρόνια στην Ελλάδα. Η υπηρεσία Wi-Fi hotspot1 θα είναι διαθέσιμη από τη νέα χρονιά.
*Το Wi-Fi, όταν διατίθεται, απαιτεί ενεργοποίηση της υπηρεσίας OnStar. Η σύνδεση δεδομένων Wi-Fi δεν παρέχεται από την OnStar. Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις του παρόχου κινητής τηλεφωνίας. Επισύρονται χρεώσεις στο τέλος της περιόδου δοκιμής. Η κάλυψη και η διαθεσιμότητα διαφέρουν ανάλογα με την τοποθεσία και τις συνθήκες.
Νίκος Τσάδαρης
Από τον Αύγουστο του 2015, το OnStar έχει καταγράψει πάνω από 5,5 εκατομμύρια επαφές με πελάτες που επικοινωνούν τηλεφωνικά, μέσω εφαρμογής smartphone, το OnStar website ή το μπλε μπουτόν εξυπηρέτησης OnStar. Μέχρι τον Οκτώβριο του 2016, έλαβε περίπου 880.000 κλήσεις από πελάτες και έστειλε 830.000 email διάγνωσης οχημάτων. Στο internet, οι πελάτες συνδέθηκαν στη διαδικτυακή πύλη του OnStar πάνω από 1.000,000 φορές και εκκίνησαν την εφαρμογή πάνω από 3,1 εκατομμύρια φορές.
Τα Opel OnStar συνδέει τους πελάτες με έναν καταρτισμένο σύμβουλο και όχι μηχάνημα. Για παράδειγμα η Eulalia Serrano, ενεπλάκη σε σύγκρουση με άλλο όχημα. Οι αισθητήρες του Zafira της ειδοποίησαν αυτόματα έναν ειδικά εκπαιδευμένο σύμβουλο της OnStar ο οποίος κινητοποίησε τις υπηρεσίες επείγουσας ανάγκης και της κράτησε συντροφιά μέσω του hands-free συστήματος μέσα στο αυτοκίνητο.
Το OnStar όχι μόνον ανταποκρίνεται αυτόματα σε συγκρούσεις και βοηθά στον εντοπισμό κλεμμένων οχημάτων, αλλά κλειδώνει επίσης ή ξεκλειδώνει πόρτες από απόσταση (remotely), κατεβάζει διαδρομές ταξιδιού απευθείας στο εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης και στέλνει email σχετικά με την κατάσταση του οχήματος. Ανάλογα με την αγορά, ένα επιπλέον 4G/LTE Wi-Fi hotspot1 διατίθεται προαιρετικά.
Η πιο δημοφιλής υπηρεσία (με περίπου 3,1 εκατομμύρια εκκινήσεις) είναι η εφαρμογή για smartphone myOpel, την οποία οι χρήστες μπορούν να κατεβάσουν από το Google Play Store ή το Apple App Store αντίστοιχα. Τα πιο δημοφιλή χαρακτηριστικά της εφαρμογής μέχρι τώρα είναι το απομακρυσμένο κλείδωμα/ξεκλείδωμα των θυρών, ο online εντοπισμός οχήματος και η ενεργοποίηση της κόρνας και του σινιάλου. Οι πελάτες μπορούν επίσης να αναζητήσουν σημαντικά δεδομένα όπως ζωή λαδιού ή πιέσεις ελαστικών, να αποστείλουν προορισμούς στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου (εάν υπάρχει) και να διαχειριστούν το πρόσθετο Wi-Fi* hotspot, που επιτρέπει τη σύνδεση μέχρι επτά συσκευών στο όχημα.
Μέσω OnStar και της εφαρμογής myOpel, οι οδηγοί μπορούν να προγραμματίζουν άνετα το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου από το smartphone τους. Απλά εισάγουν τον προορισμό στο τηλέφωνό τους, τον επιλέγουν από το βιβλίο διευθύνσεων και τον στέλνουν στο όχημά τους πιέζοντας ένα μπουτόν. Ανεξάρτητα, οι οδηγοί τώρα μπορούν να προσθέτουν χρήσιμα σχόλια στη λειτουργία Εντοπισμού Οχήματος, ακόμα και μία φωτογραφία που θα τους βοηθήσει στην ανεύρεση του αυτοκινήτου. Για την αποφυγή προστίμων λόγω παράνομης στάθμευσης, οι χρήστες myOpel μπορούν να ρυθμίζουν μία υπενθύμιση μέσω χρονομέτρου όταν εκπνέει ο χρόνος στάθμευσης.
Το OnStar βοηθά επιπλέον τους ιδιοκτήτες οχημάτων και την αστυνομία σε περίπτωση κλοπής ενός αυτοκινήτου εξοπλισμένου με το σύστημα. Η υπηρεσία υποστήριξης κλεμμένου οχήματος (Stolen Vehicle Assistance) επιτρέπει στο σύστημα να συνεργαστεί με την αστυνομία για την ανάκτηση του αυτοκινήτου γρήγορα και με ασφάλεια και την επιστροφή στον νόμιμο ιδιοκτήτη του. Με το Ignition Block, το OnStar μπορεί να στείλει ένα σήμα στο όχημα που εμποδίζει την εκκίνηση όταν έχει δηλωθεί ως κλεμμένο.
Το OnStar λανσαρίστηκε πρόσφατα στην Ελλάδα και περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων Astra και στις εκδόσεις Color Active και Innovation του Mokka X, ενώ από τον καινούργιο χρόνο θα επεκταθεί σταδιακά σε όλα τα μοντέλα της φίρμας. Η χρήση της υπηρεσίας είναι δωρεάν για τα πέντε πρώτα χρόνια στην Ελλάδα. Η υπηρεσία Wi-Fi hotspot1 θα είναι διαθέσιμη από τη νέα χρονιά.
*Το Wi-Fi, όταν διατίθεται, απαιτεί ενεργοποίηση της υπηρεσίας OnStar. Η σύνδεση δεδομένων Wi-Fi δεν παρέχεται από την OnStar. Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις του παρόχου κινητής τηλεφωνίας. Επισύρονται χρεώσεις στο τέλος της περιόδου δοκιμής. Η κάλυψη και η διαθεσιμότητα διαφέρουν ανάλογα με την τοποθεσία και τις συνθήκες.
Νίκος Τσάδαρης
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου