Νέα έρευνα
στα ύφαλα του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «Παναγία Τήνου», στο οποίο
προκλήθηκε εισροή υδάτων και έχει παρουσιάσει από χθες επικίνδυνη δεξιά
κλίση 40 μοιρών στο λιμάνι του Πειραιά στην πύλη Ε-4, αναμένεται να
πραγματοποιήσουν σήμερα ιδιώτες δύτες υπό τον συντονισμό ειδικών
συνεργείων.
http://www.madata.gr/epikairotita/social/481748.html
Στόχος είναι να εντοπιστεί το ρήγμα που προκάλεσε την εισροή υδάτων
στο πλοίο και να στεγανοποιηθεί, αλλά και να τεθεί σε εφαρμογή το σχέδιο
για απάντληση των υδάτων.
Δύτες που βούτηξαν και χθες στο ίδιο σημείο, δεν μπόρεσαν να διακρίνουν πολλά πράγματα λόγω των θολών νερών από τη λάσπη, καθώς πιθανολογείται ότι το «Παναγία Τήνου» πρέπει να έχει καθίσει στο έδαφος του βυθού και η κατάσταση να έχει σταθεροποιηθεί.
Το βάθος στο συγκεκριμένο σημείο, σύμφωνα με εκτιμήσεις, πρέπει να φτάνει τα οκτώ μέτρα, όσο και το ύψος του πλοίου.
Στο σημείο, έχουν τοποθετηθεί πλωτά αντιρρυπαντικά φράγματα, ενώ παράλληλα βρίσκονται εκεί δύο αντιρρυπαντικά σκάφη και δύο ρυμουλκά για λόγους ασφαλείας, καθώς το πλοίο πιθανόν έχει μικρή ποσότητα καυσίμων, που δεν έχει ακόμα προσδιοριστεί.
Το «Παναγία Τήνου» ήταν δεμένο στην πύλη Ε4, δίπλα από τα πλοία που «δένουν» στην πύλη Ε3 και εκτελούν καθημερινά δρομολόγια για Κρήτη.
Πλοίο που βρισκόταν δίπλα του χρειάστηκε να μετακινηθεί σε άλλο σημείο του λιμανιού, ενώ μετά το χθεσινό περιστατικό θα εξεταστεί για λόγους ασφαλείας εάν θα γίνει επανακαθορισμός των θέσεων των πλοίων που θα συνδέουν τον Πειραιά με την Κρήτη.
Το ΝΑΤ είχε προειδοποιήσει
Ωστόσο, η νέα πληροφορία που έρχεται στο φως της δημοσιότητας είναι ότι το υπουργείο Ναυτιλίας είχε δεχθεί προειδοποίηση για αυτόν τον κίνδυνο.
Το ΝΑΤ είχε στείλει επιστολή προς την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων του υπουργείου, από τις 18 Απριλίου, προειδοποιώντας ότι ο φύλακας του «Παναγία Τήνου» ενημέρωσε ότι το πλοίο είχε παρουσιάσει επικίνδυνη κλίση προς τα δεξιά λόγω εισροής υδάτων, και ζητούσε να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες.
Την επιστολή κοινοποίησαν με ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία, Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), Πανελλήνια Ένωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής (ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ), Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Μαγείρων (ΠΕΕΜΑΓΕΝ) , Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών - Ναυαγοσωστικών (ΠΕΠΡΝ) και Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων ΝΑΤ ΠΕΣ/ΝΑΤ.
Σε αυτή τονίζουν ότι «το υπουργείο Ναυτιλίας και οι υπηρεσίες του δεν έκαναν καμία ενέργεια με βάση τα καταγγελλόμενα, αντίθετα με την σημερινή εξέλιξη της βύθισης του πλοίου προστίθενται χρέη στο ΝΑΤ σε βάρος των ασφαλισμένων του».
Δύτες που βούτηξαν και χθες στο ίδιο σημείο, δεν μπόρεσαν να διακρίνουν πολλά πράγματα λόγω των θολών νερών από τη λάσπη, καθώς πιθανολογείται ότι το «Παναγία Τήνου» πρέπει να έχει καθίσει στο έδαφος του βυθού και η κατάσταση να έχει σταθεροποιηθεί.
Το βάθος στο συγκεκριμένο σημείο, σύμφωνα με εκτιμήσεις, πρέπει να φτάνει τα οκτώ μέτρα, όσο και το ύψος του πλοίου.
Στο σημείο, έχουν τοποθετηθεί πλωτά αντιρρυπαντικά φράγματα, ενώ παράλληλα βρίσκονται εκεί δύο αντιρρυπαντικά σκάφη και δύο ρυμουλκά για λόγους ασφαλείας, καθώς το πλοίο πιθανόν έχει μικρή ποσότητα καυσίμων, που δεν έχει ακόμα προσδιοριστεί.
Το «Παναγία Τήνου» ήταν δεμένο στην πύλη Ε4, δίπλα από τα πλοία που «δένουν» στην πύλη Ε3 και εκτελούν καθημερινά δρομολόγια για Κρήτη.
Πλοίο που βρισκόταν δίπλα του χρειάστηκε να μετακινηθεί σε άλλο σημείο του λιμανιού, ενώ μετά το χθεσινό περιστατικό θα εξεταστεί για λόγους ασφαλείας εάν θα γίνει επανακαθορισμός των θέσεων των πλοίων που θα συνδέουν τον Πειραιά με την Κρήτη.
Το ΝΑΤ είχε προειδοποιήσει
Ωστόσο, η νέα πληροφορία που έρχεται στο φως της δημοσιότητας είναι ότι το υπουργείο Ναυτιλίας είχε δεχθεί προειδοποίηση για αυτόν τον κίνδυνο.
Το ΝΑΤ είχε στείλει επιστολή προς την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων του υπουργείου, από τις 18 Απριλίου, προειδοποιώντας ότι ο φύλακας του «Παναγία Τήνου» ενημέρωσε ότι το πλοίο είχε παρουσιάσει επικίνδυνη κλίση προς τα δεξιά λόγω εισροής υδάτων, και ζητούσε να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες.
Την επιστολή κοινοποίησαν με ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία, Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), Πανελλήνια Ένωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής (ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ), Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Μαγείρων (ΠΕΕΜΑΓΕΝ) , Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών - Ναυαγοσωστικών (ΠΕΠΡΝ) και Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων ΝΑΤ ΠΕΣ/ΝΑΤ.
Σε αυτή τονίζουν ότι «το υπουργείο Ναυτιλίας και οι υπηρεσίες του δεν έκαναν καμία ενέργεια με βάση τα καταγγελλόμενα, αντίθετα με την σημερινή εξέλιξη της βύθισης του πλοίου προστίθενται χρέη στο ΝΑΤ σε βάρος των ασφαλισμένων του».
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου