«Χωρίς να λάβει ποτέ έκπτωση από το σπατόσημο, έστω και ενός ευρώ,
αναπτύχθηκε η Aegean από 1 εκατ. επιβάτες σε σχεδόν 12 εκατ. επιβάτες
και από δύο σε 150 προορισμούς. Λειτουργούμε από όλα σχεδόν τα
αεροδρόμια και για όλο τον χρόνο!», σχολίασε ο αντιπρόεδρος της Aegean
Ευτύχης Βασιλάκης, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του εμπορικού διευθυντή τις Ryanair, ότι θα διακόψει κατά δυο μήνες νωρίτερα το καλοκαιρινό πρόγραμμα πτήσεων της στη χώρα μας.
«Δεκάδες φορές έχουμε δηλώσει ότι η ανταγωνιστικότητα των χρεώσεων και της λειτουργίας των αεροδρομίων και των υποδομών είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη. Ειδικά το αεροδρόμιο της Αθήνας με εξαιρετική υποδομή και λειτουργία, έχει εξαιρετικά υψηλό κόστος, για τους επιβάτες και τις αεροπορικές εταιρείες, γιατί η σύμβαση παραχώρησης έχει μικρή διάρκεια.
Η πρόσφατη υπογραφή συμφωνίας με την Fraport για 50 χρόνια για τα περιφερειακά αεροδρόμια, έδειξε ότι οι επενδύσεις και το τίμημα για το δημόσιο μπορεί να συμβαδίσει με διατήρηση χαμηλών χρεώσεων. Το ίδιο πρέπει να γίνει με την παράταση για την Αθήνα που τώρα ξεκινά να συζητά η κυβέρνηση με τους Καναδούς μετόχους.
Περισσότερος χρόνος στις συμβάσεις παραχώρησης, σημαίνει χαμηλότερες χρεώσεις για τους επιβάτες και τις αεροπορικές και χρεώσεις πιο κοντά στην Κωνσταντινούπολη και στην Βαρκελώνη, τους βασικούς μας ανταγωνιστές. Αυτή είναι η λύση για ανάπτυξη! Και φυσικά έχει σημασία και οι χρεώσεις στα αεροδρόμια να είναι χαμηλότερες το χειμώνα για να αμβλυνθεί η εποχικότητα. Όλοι οι φορείς του τουρισμού και η Aegean πληρώνουμε χρόνια τώρα το τίμημα της μικρής σαιζόν.
Ανταγωνιστικές χαμηλότερες χρεώσεις για όλους, τους πλέον των 100 αερομεταφορέων που δραστηριοποιούνται στην χώρα, χωρίς διακρίσεις» επισημαίνει στη δήλωσή του ο αντιπρόεδρος της Aegean.
http://www.madata.gr/epikairotita/economy/480317.html
«Δεκάδες φορές έχουμε δηλώσει ότι η ανταγωνιστικότητα των χρεώσεων και της λειτουργίας των αεροδρομίων και των υποδομών είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη. Ειδικά το αεροδρόμιο της Αθήνας με εξαιρετική υποδομή και λειτουργία, έχει εξαιρετικά υψηλό κόστος, για τους επιβάτες και τις αεροπορικές εταιρείες, γιατί η σύμβαση παραχώρησης έχει μικρή διάρκεια.
Η πρόσφατη υπογραφή συμφωνίας με την Fraport για 50 χρόνια για τα περιφερειακά αεροδρόμια, έδειξε ότι οι επενδύσεις και το τίμημα για το δημόσιο μπορεί να συμβαδίσει με διατήρηση χαμηλών χρεώσεων. Το ίδιο πρέπει να γίνει με την παράταση για την Αθήνα που τώρα ξεκινά να συζητά η κυβέρνηση με τους Καναδούς μετόχους.
Περισσότερος χρόνος στις συμβάσεις παραχώρησης, σημαίνει χαμηλότερες χρεώσεις για τους επιβάτες και τις αεροπορικές και χρεώσεις πιο κοντά στην Κωνσταντινούπολη και στην Βαρκελώνη, τους βασικούς μας ανταγωνιστές. Αυτή είναι η λύση για ανάπτυξη! Και φυσικά έχει σημασία και οι χρεώσεις στα αεροδρόμια να είναι χαμηλότερες το χειμώνα για να αμβλυνθεί η εποχικότητα. Όλοι οι φορείς του τουρισμού και η Aegean πληρώνουμε χρόνια τώρα το τίμημα της μικρής σαιζόν.
Ανταγωνιστικές χαμηλότερες χρεώσεις για όλους, τους πλέον των 100 αερομεταφορέων που δραστηριοποιούνται στην χώρα, χωρίς διακρίσεις» επισημαίνει στη δήλωσή του ο αντιπρόεδρος της Aegean.
http://www.madata.gr/epikairotita/economy/480317.html
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου