Η αποπομπή της Κατερίνα Σαββαΐδου από τη θέση
της γ.γ. της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων πηγαίνει πίσω την
αποστολή των ειδοποιητηρίων σε περίπου 1 εκατ. ιδιοκτήτες οχημάτων που
τα κινούν ανασφάλιστα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia η αποστολή των ειδοποιητηρίων αναμένεται να πραγματοποιηθεί το νωρίτερο στα τέλη Νοεμβρίου με αρχές Δεκεμβρίου ενώ κάποια στελέχη από τον ασφαλιστικό κλάδο εκτιμούν πως θα αποσταλούν το 2016 καθώς μέχρι τέλος του έτους πρέπει να καταβληθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας αλλά και οι δόσεις του ΕΝΦΙΑ και του φόρου εισοδήματος...
'Αλλωστε ο νέος γ.γ. στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων θα πρέπει να ενημερωθεί σχετικά με τα ανασφάλιστα οχήματα και να αποφασίσει για τις όποιες λεπτομέρειες πρέπει να εφαρμοστούν.
Την ίδια στιγμή η αναβλητικότητα της απόφασης για την αποστολή των ειδοποιητηρίων στους ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων έχει αυξήσει τον αριθμό των συμβολαίων που δεν ανανεώνονται.
Να υπενθυμίσουμε πως ο νόμος για τα ανασφάλιστα οχήματα ισχύει από τον Μάιο του 2014 προβλέπει υψηλά πρόστιμα τα οποία βέβαια επιβάλλονται μόνο σε περίπτωση ελέγχου από την Τροχαία.
Ειδικότερα τα πρόστιμα που προβλέπει ο νόμος για τα ανασφάλιστα οχήματα περιλαμβάνει:
Διοικητικές κυρώσεις:
• Αφαίρεση των πινακίδων, της άδειας ικανότητας του οδηγού και της άδειας κυκλοφορίας για 10 μέρες.
• Αφαίρεση των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας για δύο χρόνια σε περίπτωση ατυχήματος ή για 3 χρόνια, σε περίπτωση υποτροπής.
• Χρηματικό πρόστιμο υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου, με πράξη της Αστυνομικής Αρχής, 500 ευρώ για τα επιβατικά και 250 ευρώ για τα δίκυκλα.
Ποινικές κυρώσεις:
• Φυλάκιση από 2 μήνες μέχρι 1 χρόνο και χρηματική ποινή μέχρι 3.000 ευρώ σε περίπτωση εμπλοκής σε ατύχημα.
Αξίζει να σημειώσουμε πως πριν από την επιβολή του προστίμου η διαδικασία προβλέπει την αποστολή από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων σε κάθε ιδιοκτήτη ανασφάλιστου ειδοποιητηρίου, βάσει του οποίου θα τον καλεί να ασφαλιστεί μέσα σε 8 μέρες και να πληρώσει παράβολο 250 ευρώ.
Αν ο κάτοχος του αυτοκινήτου δε συμμορφωθεί, ο νόμος προβλέπει την επιβολή νέου προστίμου 500 ευρώ σε συνδυασμό με τις διοικητικές και ποινικές κυρώσεις.
enikonomia
Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia η αποστολή των ειδοποιητηρίων αναμένεται να πραγματοποιηθεί το νωρίτερο στα τέλη Νοεμβρίου με αρχές Δεκεμβρίου ενώ κάποια στελέχη από τον ασφαλιστικό κλάδο εκτιμούν πως θα αποσταλούν το 2016 καθώς μέχρι τέλος του έτους πρέπει να καταβληθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας αλλά και οι δόσεις του ΕΝΦΙΑ και του φόρου εισοδήματος...
'Αλλωστε ο νέος γ.γ. στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων θα πρέπει να ενημερωθεί σχετικά με τα ανασφάλιστα οχήματα και να αποφασίσει για τις όποιες λεπτομέρειες πρέπει να εφαρμοστούν.
Την ίδια στιγμή η αναβλητικότητα της απόφασης για την αποστολή των ειδοποιητηρίων στους ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων έχει αυξήσει τον αριθμό των συμβολαίων που δεν ανανεώνονται.
Να υπενθυμίσουμε πως ο νόμος για τα ανασφάλιστα οχήματα ισχύει από τον Μάιο του 2014 προβλέπει υψηλά πρόστιμα τα οποία βέβαια επιβάλλονται μόνο σε περίπτωση ελέγχου από την Τροχαία.
Ειδικότερα τα πρόστιμα που προβλέπει ο νόμος για τα ανασφάλιστα οχήματα περιλαμβάνει:
Διοικητικές κυρώσεις:
• Αφαίρεση των πινακίδων, της άδειας ικανότητας του οδηγού και της άδειας κυκλοφορίας για 10 μέρες.
• Αφαίρεση των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας για δύο χρόνια σε περίπτωση ατυχήματος ή για 3 χρόνια, σε περίπτωση υποτροπής.
• Χρηματικό πρόστιμο υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου, με πράξη της Αστυνομικής Αρχής, 500 ευρώ για τα επιβατικά και 250 ευρώ για τα δίκυκλα.
Ποινικές κυρώσεις:
• Φυλάκιση από 2 μήνες μέχρι 1 χρόνο και χρηματική ποινή μέχρι 3.000 ευρώ σε περίπτωση εμπλοκής σε ατύχημα.
Αξίζει να σημειώσουμε πως πριν από την επιβολή του προστίμου η διαδικασία προβλέπει την αποστολή από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων σε κάθε ιδιοκτήτη ανασφάλιστου ειδοποιητηρίου, βάσει του οποίου θα τον καλεί να ασφαλιστεί μέσα σε 8 μέρες και να πληρώσει παράβολο 250 ευρώ.
Αν ο κάτοχος του αυτοκινήτου δε συμμορφωθεί, ο νόμος προβλέπει την επιβολή νέου προστίμου 500 ευρώ σε συνδυασμό με τις διοικητικές και ποινικές κυρώσεις.
enikonomia
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου